Lohjan Vihreiden hallitus asettui syyskuussa 2023 kuvattavaksi hienoksi laitetussaPetteri Forsströmin puistossa. Tämän ja sivun muut kuvat otti jäsenemme Suvi Häyrinen

Anne-Mari Vainio

Olen Lohjan Vihreiden puheenjohtaja, varavaltuutettu, sivistyslautakunnan jäsen sekä Suomenkielisen jaoston varapuheenjohtaja.

Perheeseeni kuuluu avopuoliso, kaksi lasta ja eläkeläiskoira.

Työkseni teen kulttuurialan töitä; olen muusikko ja huilunsoitonopettaja.
Kuulun Vihreisiin, koska haluan suojella ainutlaatuista planeettaamme ja sen eläimistöä sekä tehdä työtä paremman huomisen puolesta.

Kaisa Saarinen

Asun Sammatissa perheineni ja työskentelen valtion virkamiehenä. Vihreiden toiminnassa olen ollut mukana koko aikuisikäni, pian kolmekymmentä vuotta.

Minulle tärkeätä on luonnonsuojelu, ihmisten yhdenvertaisuus ja vakaa yhteiskunta. Näitä haluan edistää olemalla mukana vihreissä.

Taide (Heidi) Mättö

Minulle tärkeimpiä vihreitä arvoja ovat ympäristöstä huolehtiminen, tasa-arvo ja johdonmuikaisesti tietoon pohjautuva päätöksenteko.

Marianne Surakka

Riitta Lehtonen

Olen viestintäammattilaisena työurani tehnyt nykyinen eläkeläinen. Lohjalla olen asunut noin 40 vuotta. Arkeani jaan aviopuolison ja pienen koiran kanssa, joiden lisäksi perheeseemme kuuluvat kolme aikuista lasta ja yksi lapsenlapsi.

Olen Vihreä, koska haluan vaikuttaa edes pienesti tämän rajallisen maapallomme säilymiseen elinkelpoisena meille ja tuleville sukupolville. Tärkeitä arvoja minulle ovat myös ihmisten välinen tasa-arvo, ja toinen keskeinen vaikuttamisen kenttäni on naisten ja tyttöjen aseman parantaminen.

Suvi Häyrinen

Olen 40-vuotias kahden jo aikuisen tyttären äiti ja erityislasten parissa pitkän uran tehnyt koulunkäynninohjaaja sekä intohimoinen valokuvaaja.

Halua olla mukana Vihreissä edistämässä tasa-arvoa, sillä mielestäni jokainen on erilainen, mutta yhtä arvokas ja jokaisella on oikeus yhdenvertaiseen kohteluun

Arja Majuri, rovasti

Olen seniorisateenkaarivaikuttaja ja pitkän linjan yhdistysaktiivi. Tavoittelen työlläni yhdenvertaisuutta, avoimuutta ja päätöksenteon läpinäkyvyyttä.  Kannatan turvallisen tilan periatetta.

Stephan Vermeulen

Olen 64-vuotias tietotekniikan opettaja ammattiopistossa. Asun Lohjan Nummenkylässä. Perheeseeni kuuluu kaksi lasta ja kaksi lapsenlasta.

Minulle tärkeitä arvoja ovat luonnonsuojelu Lohjan alueella, järvien veden laatu ja metsästä huolehtiminen. Haluan, että myös lapsenlapseni voivat tulevaisuudessa nauttia luonnosta.  Olen alun perin kotoisin Hollannista, ja Suomessa olen asunut yli 30 vuotta. Harrastuksiani ovat yhdistystoiminta, patikointi luonnossa ja avantouinti.

Markus Raikas

Olen 42-vuotias pianonvirittäjä ja muusikko synnyinkaupungistani Lohjalta.
Voisi yksinkertaistaen sanoa, että liityin Vihreään puolueeseen
viime kunnallisvaalien ehdokkuuteni myötä ”kavereiden mukana”.
Se sinänsä kyllä pitää paikkansa, mutta ei ole niin yksinkertaista,
sillä nämä kaverit eivät ole olleet ketä tahansa satunnaisia kavereita,
vaan poliittisesti valveutununeita kavereita ja ystäviä, joista
kaikki sattuvat olemaan Vihreitä. Sen seikan myötä aloin ymmärtää enemmän
samanmielisten ihmisten yhteen poliittiseen hiileen puhaltamisen tärkeydestä.
Se sai havahtumaan siihen, että elämänarvoni ovat vihreitä
niin ammattini kuin harrastusteni puolesta, sillä palvelen niin pianonvirittäjän
ammatissani kulttuurialaa, kuin myös musiikin monipuolisessa
harrastamisessani. Kuoro-, orkesteri-, bändimusiikki ovat sydäntäni
lähimpänä olevat kulttuurin ja taiteen muodot.
Lisäksi aiemmin hyvin aktiivinen ja nykyäänkin läheinen suhde partiotoimintaan
on saanut arvostamaan ja rakastamaan ihmisen suhdetta luontoon,
sen hoitamiseen ja ylläpitämiseen.
Ihmisten tasa-arvoinen kohtelu on myös minulle tärkeää. En siedä
ihmisluonnon raadollisuudessa sitä, että syntyy liian paljon turhaa vihaa
ja eripuraa fiksujenkin ihmisten välillä pelkkien muotoseikkojen pohjalta.
Haluan siksi olla vähemmistöjen puolella sekä heidän apunaan ja tukenaan,
sikäli kuin siihen tarjoutuu tilaisuuksia.
Poliittisen heräämiseni myötä ovat tässä muutaman vuoden aikana vihreyden
kautta poliittiset mielipiteeni ja kannanottoni alkaneet tuntua
entistä perustellummilta.