Lohjan Vihreiden syyskokous valitsi Katja Husson puheenjohtajaksi kaudelle 2018. Väistyvä puheenjohtaja Ari Pihlström on toiminut viimeiset 5 vuotta Lohjan Vihreiden hallituksessa, joista viimeiset 3 vuotta puheenjohtajana. “Ilmoitin hallitukselle hyvissä ajoin, että myös puheenjohtajan paikka olisi haussa tulevassa syyskokouksessa. Olen erittäin tyytyväinen, että Katja otti haasteen vastaan ja siitä, että meiltä löytyy laajalla rintamalla vastuunkantajia ja saamme aikaan rotaatiota vastuullisissa tehtävissä.” hallituksessa edelleen jatkava Pihlström toteaa. ”Vihreillä on Lohjalla vahva kannatus ja aktiivinen yhdistys. Tuntuu helpolta astua ruoriin ja suurimpana tavoitteena ensi vuodelle on vielä ennestään lisätä näkyvyyttä ja kannatusta Lohjan alueella.” jatkaa Husso.

Vihreät arvot ovat tällä hetkellä hyvällä mallilla Lohjalla ja koko Uudellamaalla. Lohjan Vihreiden mielestä yhdistyksellä on hyvät lähtökohdat asettaa tavoitteeksi saavuttaa vähintään toiseksi suurimman puolueen asema Lohjalla seuraavissa kuntavaaleissa.

Kokonaisuudessaan Lohjan Vihreiden uusi hallitus vuodella 2018 on Katja Husson lisäksi: Ari Pihlström, Mirva Gullman, Riikka Kajander, Tomi Paijo, Marianne Surakka (uusi) , Nea Weckström (uusi) ja Sanna Benamar (uusi). Uuden hallituksen toimikausi alkaa vuoden 2018 alusta.