Lohjan Vihreät ry piti tiistaina 2.6.2020 sääntömääräisen kevätkokouksensa Hongiston koululla. Sääntömääräisten asioiden käsittelyn ohella kokouksessa käynnistettiin myös Lohjan Vihreiden kuntavaalikampanja. Tähtäin on jo siis tiukasti keväässä 2021 ja voitokkaassa vaalituloksessa.

Lohjan Vihreät asettivat kokouksessa ensimmäiset kaksitoista yhdistyksen kuntavaaliehdokasta. Nimetyiksi tässä vaiheessa tulivat seuraavat henkilöt: nykyisistä valtuutetuista Jani Méling ja Anne-Mari Vainio, varavaltuutetuista Katja Husso ja Hannu-Pekka Poikonen sekä yhdistyksen hallituksen jäsenistä Riitta Lehtonen, Arja Majuri, Niko Mikkonen, Kaisa Saarinen ja Marianne Surakka. Edellä mainittujen lisäksi ehdokkaiksi nimettiin myös Laura Harva, Rolf Oinonen sekä Tero Ratilainen.

Lohjan Vihreiden kuntavaalikampanjan keskeisiä teemoja ovat tasa-arvon edistäminen, eriarvoisuuden torjunta, koulutus, ympäristö ja kulttuuri. Vihreiden tavoitteena on myös edistää avoimuutta ja asukaslähtöisyyttä Lohjan päätöksenteossa.

oikealta vasemmalle ehdokkaat: Jani Méling, Anne-Mari Vainio, Katja Husso,
Riitta Lehtonen, Hannu-Pekka Poikonen, Marianne Surakka, Arja Majuri ja Niko Mikkonen.
Kuva: Karoliina Salmela